Jaarverslag 2022 online

Ons jaarverslag 2022 staat online.

Het inhoudelijk jaarverslag is tezamen met de financiële verantwoording over 2022 eerder dit jaar vastgesteld door ons bestuur.

2022 was eindelijk het jaar waarin alles weer openging na de coronamaatrdegelen in 2020 en 2021. Net op tijd voor de tentoonstelling House of Hiv, over 40 jaar community activisme. Het heeft 2 1/2 jaar geduurd, maar het is ons gelukt alle partners binnen boord te houden en een prachtige expo neer te zetten.

Vorig jaar zag ook de afronding van de Reset workshops, die mensen met hiv leren omgaan met (zelf)stigma. Het onderzoek is dit voorjaar afgerond en de meest opvallende resultaten staan in hello gorgeous #43.

Ook brachten we het magazine weer vier keer uit met onder meer een special over dragtivisme.

In 2022 was het inceptie jaar van de nationale Hiv Alliantie. Het was nog zoeken naar verbinding en hopelijk zien we dit jaar de meerwaarde van de samenwerking.

Meer kun je lezen in ons jaarverslag.

Graag willen we hierbij ook iedereen bedanken die ons een warm hart toedraagt, hetzij als donateur of vrijwilliger.